قله دوهاله یا میلین به ارتفاع 3150

January 1, 2024
October 2023

near Mehrān, Alborz Province (Iran)

قله دوهاله یا میلین به ارتفاع 3150

Photo ofروستای مهران شروع برنامه ساعت 6:40 دقیقه Photo ofروستای مهران شروع برنامه ساعت 6:40 دقیقه Photo ofروستای مهران شروع برنامه ساعت 6:40 دقیقه

روستای مهران شروع برنامه ساعت 6:40 دقیقه

خانه ورزش روستایی مهران پاکوپ سمت راست

پاکوپ نمای زیبایی از روستا

پاکوپ صحیح کوتاه‌تر سمت راست

صخره های مریخی

Photo ofکنار پاکوپ درخت زالزالک، کاملاً رسیده و بسیار شیرین، جای شما سبز ، در ادامه چشمه آب آشامیدنی Photo ofکنار پاکوپ درخت زالزالک، کاملاً رسیده و بسیار شیرین، جای شما سبز ، در ادامه چشمه آب آشامیدنی Photo ofکنار پاکوپ درخت زالزالک، کاملاً رسیده و بسیار شیرین، جای شما سبز ، در ادامه چشمه آب آشامیدنی

Photo ofچشمه دوم ، نمایی از کلبه و باغ عمو عزیز Photo ofچشمه دوم ، نمایی از کلبه و باغ عمو عزیز Photo ofچشمه دوم ، نمایی از کلبه و باغ عمو عزیز

چشمه دوم ، نمایی از کلبه و باغ عمو عزیز

PictographMountain hut Altitude 7,561 ft
Photo ofباغ عمو عزیز ، استقبال عمو عزیز از بچه‌ها و پذیرای با گردو تازه ، فصل چیدن گردو Photo ofباغ عمو عزیز ، استقبال عمو عزیز از بچه‌ها و پذیرای با گردو تازه ، فصل چیدن گردو Photo ofباغ عمو عزیز ، استقبال عمو عزیز از بچه‌ها و پذیرای با گردو تازه ، فصل چیدن گردو

باغ عمو عزیز ، استقبال عمو عزیز از بچه‌ها و پذیرای با گردو تازه ، فصل چیدن گردو

Photo ofی استراحت نیم ساعته مختصر به صرف صبحانه ساعت9:17 به مهمانی عمو عزیز Photo ofی استراحت نیم ساعته مختصر به صرف صبحانه ساعت9:17 به مهمانی عمو عزیز Photo ofی استراحت نیم ساعته مختصر به صرف صبحانه ساعت9:17 به مهمانی عمو عزیز

ی استراحت نیم ساعته مختصر به صرف صبحانه ساعت9:17 به مهمانی عمو عزیز

Photo ofچشمه آب آشامیدنی ، گوسفند سرا با سگهای نگهبان Photo ofچشمه آب آشامیدنی ، گوسفند سرا با سگهای نگهبان Photo ofچشمه آب آشامیدنی ، گوسفند سرا با سگهای نگهبان