پیمایش سنگچال به دیوا، آبان97

one day 10 hours 15 minutes
November 23, 2018
November 2018

near Kat Kolā, Māzandarān (Iran)

پیمایش عالی و شگفت انگیز حتما برید،
پیمایش 2 روزه از تاریخ 97/09/01 صبح ساعت 6 پیمایش رو با یه هوای سرد و دلچسب جنگلی شروع کردیم، به به چه هوایییییی...
اونجا یه امامزاده بود صبحونه زدیم بعد راه افتادیم، هزار ماشالا هر جا که میرسیدیم چشمه بود، آب فراوون داره، پس نگران آب نباشید.
...
پیمایش ما تا ساعت 4 بعد از ظهر ادامه داشت تا کلبه اول که کمپ زدم، بازم میگم به به چه هوایییییی، طبیعت خوش رنگ پاییزی، که دل آدم رو وا میکنه و عاشق خودش میکنه، اگر عکسها این حس رو منتقل نکنن برو تو اینستا هشتگ #دیوا یا #سنگچال بزن حالشو ببر...
بعد صبح ساعت 8 تاریخ 97/09/02 روز دوم حرکت کردیم در اعماق جنگلهای لخت و پاییزی که گه گاهی به درختای با برگ قرمز میخوردیم زیبا بودند و ساعت 5 رسیدیم ب دیوا،... مسجد داشت حسابی خودمونو شستیم... حسابی هااا تا خرخره تو گل بودیم ولی ارزش داشت...
نکته 1: حتما موقع بارون بودن نرین چون تا کمر تو گل میرین
نکته 2 : خیلی خوشگله حتما برین
نکته 3 : در انتخاب همنورد دقت کنید چون بیشتر بهتون خوش میگذره... دمتون گرم بچه هااا
نکته 4 و مهم ترین نکته :
2 کیلومتر از این پیمایش رو درنظر نگیرید... اهل دلا میفهمن :))))))
خدا یارتون...

و اينکه یکی ازدوستان یادم داند waypoint های من عشقی هستند و فقط منظورم دیدن طبیعتشه چشمه یا چیز خاصی ندارند از لحاظ ویکی لاکی:)