Photo ofخط الراس قلل نوگلیون عاشقان سیاه سنگ شیرباد آتشگاه و سیاه سنگ۱ تا خانه برق و نعل اسبی دره گلمکان Photo ofخط الراس قلل نوگلیون عاشقان سیاه سنگ شیرباد آتشگاه و سیاه سنگ۱ تا خانه برق و نعل اسبی دره گلمکان Photo ofخط الراس قلل نوگلیون عاشقان سیاه سنگ شیرباد آتشگاه و سیاه سنگ۱ تا خانه برق و نعل اسبی دره گلمکان

May 20, 2022
May 2022

near Esjīl, Razavi Khorasan (Iran)

1401/2/30 پیمایش یکروزه خط الراس دره گلمکان به مسافت 51کیلومتر
زمان اجرای برنامه 14ساعت
با همراهی دوست عزیز آقای رضای سهرابی
استارت شروع برنامه در ساعت ۵ صبح و پس از صعود قله های نوگلیون و عاشقان به سمت قله سیاه سنگ گلمکان حرکت و در ساعت ۱۲ پس از صعود قله سیاه سنگ( گلمکان) به سمت قله سیاه سنگ ۱ یا( گود زرد)بر روی خط الراس شیرباد بینالود رفتیم_ که پس از ۴۵ دقیقه پیمایش به قله رسیدیم سپس به سمت شیرباد حرکت و در ساعت ۲ بعد از ظهر پس از صعود قله شیرباد به سمت قله آتشگاه و سپس خانه برق
رفتیم سپس قصد صعود قله _نوپارو_ را داشتیم که به علت نداشتن ترک مسیر و نا آشنا بودن منطقه پس از پیمایش مقداری از مسیر و بعد از قله شنیدر با یک نیسان عبوری به سمت دره و محل پایان برنامه حرکت کردیم و در ساعت ۷ عصر به محل پارک ماشین رسیدیم.