Puy Mary (1.783m) i Bretxa de Roland

Photo ofPuy Mary (1.783m) i Bretxa de Roland Photo ofPuy Mary (1.783m) i Bretxa de Roland Photo ofPuy Mary (1.783m) i Bretxa de Roland

July 12, 2016
July 2016

near Mandailles-Saint-Julien, Auvergne-Rhône-Alpes (France)

Per mi una de les excursions més espectaculars de la zona. Deixem el cotxe a peu de carretera en un petit "parking" de sorra on hi caben 3 cotxes. Agafem un sender en direcció la Bretxa de Roland (en sentit el Puy Mary). Abans d'anar cap a la Bretxa, pugem al Puy Mary, considerat el volcà mes gran d'Europa des d'on es pot gaudir de unes bones vistes de tota la zona. Un cop fet el cim baixem cap a la Bretxa de Roland. Hi ha un punt on hi ha una grimpadeta de baixada sense massa complicació. Tornem per un sender ben marcat en acabar la bretxa fins el cotxe.

• melaniecaron4751 Aug 10, 2023

Très beau parcours, le sens choisi est parfait, une très belle montée et sans contestation une magnifique vue de tous les côtés…. petit hic les fourmis volants au sommet du puy Mary au mois d’août… je recommande vivement…