← Part of Elmacık Dağı

Pürenli'den Hera ve Derebalık Yaylaları ( 2018 08 )

Photo ofPürenli'den Hera ve Derebalık Yaylaları ( 2018 08 ) Photo ofPürenli'den Hera ve Derebalık Yaylaları ( 2018 08 ) Photo ofPürenli'den Hera ve Derebalık Yaylaları ( 2018 08 )

December 11, 2018
August 2018

near Aşağıdedeğan, Bolu (Türkiye)

Pürenli, Hera ve Derebalık Yaylaları arasındaki geçiş Yaban Adımlar'da doğa yürüyüşü için gidilen en uzak rota aynı zamanda. Gene de şehirdeki sıcak ve nemin bunalttığı şu günlerde yaylaların serin ve temiz havası yolunun uzunluğuna rağmen bizi kendine çekiyor.

Pürenli'de, küçük gölün kenarında başlıyoruz yürüyüşe ve yüksek kayın ve göknarların gölgelediği yol boyu devam ediyoruz uzun bir süre. Güne damgasını vuran renk renk , çeşit çeşit mantarlaysa daha yolun başında selamlaşmaya başlıyoruz.

Hera Yaylası'ndan sonraysa ormanın kalbine giden küçük bir patika çağırıyor bizi, onu yani yabanı daha yakından adımlamamız için .Ve hatta iyice sessizleşip, ormanın koynunda, bize söylediklerini keyifle dinleyebilelim diye.

Derebalık Yaylası'nda, yaylanın ortasından akan derenin kenarında kurulu küçük kampımızda bitiriyoruz bu güzel yürüyüşü. Yaylaya bakarak yudumladığımız demini almış çayların keyfineyse günün tatlı yorgunluğu karışıyor...