Photo ofPunta dels Pins Carressers i Roca Corbatera (2x100 cims - Priorat), des de l'ermita de Santa Magdalena. Photo ofPunta dels Pins Carressers i Roca Corbatera (2x100 cims - Priorat), des de l'ermita de Santa Magdalena. Photo ofPunta dels Pins Carressers i Roca Corbatera (2x100 cims - Priorat), des de l'ermita de Santa Magdalena.

September 5, 2023
September 2023

near Ulldemolins, Catalunya (España)

Bonica circular, per assolir la Punta dels Pins Carrassers i la Roca Corbartera.

EXPLICACIÓ DE LA RUTA:
Sortim des de l'ermita de Santa Magdalena, en direcció al Grau del Pi de la Carabasseta.
Començem a pujar per el sender, en direcció al Pi de la Carabasseta.
El camí està molt marcat, i és guanya altitud molt ràpidament.
Arribem al waipont (Mirador), on tenim unes vistes a Ulldemolins i la Punta del General.
Acabats de mirar les vistes, arribem al Pi de la Carabasseta.
Aquí fem un anar/tornar als Pins Carrassers.
Agafem el sender , i l'anem seguint fins al cim de la Punta dels Pins Carrassers (1052mts).
Fem fotos i gaudim de les vistes.
Acabats, retornem al Pi de la Carabasseta, i seguim recte, en direcció a Santa Maria del Montsant.
Seguim el sender, amb marques de GR 171, fins al waipont (pas per bauma).
Allà passem per sota una bauma, i ja anem a parar a l'ermita de Santa Maria del Monstant.
Aquí pugem dalt la Roca Corbatera, amb unes grans vistes.
A dalt hi trobem, la placa de sostre comarcal i un vèrtex geodèsic.
Fem fotos, i ens dirigim a la Punta de la Serra Major, (just davant).
Fem un puja/baixa, i baixem directament a l'Ermita de Santa Maria.
Aquest punt reculem fins al waipont (seguim cap a Mare de Déu del Montsant), on allà baixem pel sender.
Seguim baixant, fins trobar la pista. Fem 0,5 km de pista, i ja arribem als cotxes.

DIFICULTAT DE LA RUTA:
Ruta moderada, pel terreny, i lo exigent que és la Serra del Montstant.
Sempre es va per camins marcats.
A dalt dels dos cims, unes vistes fabuloses.

La Punta dels Pins Carraserrs i la Roca Corbatera, estan inclosos al repte dels 100 cims.
La Roca Corbatera com a cim Essencial i S.C del Priorat.
Els Pins Carrassera, està inclòs des de el 1 de Juliol (llistat nou).
Espero que gaudiu molt de la ruta.
Salut i bones rutes.

Mirador.

PictographTree Altitude 3,397 ft

Pi de la Carabasseta.

Fem un anar/tornar a la Punta dels Pins Carressers.

Punta dels Pins Carrassers.

Seguim cap a Mare de Déu del Montsant.

PictographCave Altitude 3,256 ft

El camí fins l'ermita, és el mateix. Ha fet rebots, i surt que l'anada/ tornada, no és el mateix camí. Heu de seguir el camí d'anada, per fer la tornada, ja que és el mateix camí.

Santa Maria del Montsant.