Πύλος- Εκκλησάκι Αγίου Νικολαου- Αιολικό Πάρκο- Πύλος

Photo ofΠύλος- Εκκλησάκι Αγίου Νικολαου- Αιολικό Πάρκο- Πύλος Photo ofΠύλος- Εκκλησάκι Αγίου Νικολαου- Αιολικό Πάρκο- Πύλος Photo ofΠύλος- Εκκλησάκι Αγίου Νικολαου- Αιολικό Πάρκο- Πύλος

April 21, 2022
April 2022

near Pýlos, Peloponnese (Greece)

Διαδρομή χωρίς ορειβατικό ενδιαφέρον αφού γίνεται ως επί το πλείστον σε χωματόδρομο/τσιμεντόδρομο μέχρι το εκκλησάκι έχοντας περάσει και έξω από μία χωματερή. Άλλη πρόσβαση στην κορυφογραμμή δεν υπάρχει λόγω πυκνής βλάστησης. Παρ΄όλα αυτά η θέα προς την ευρύτερη περιοχή είναι εντυπωσιακή. Βόρεια η Πύλος, ο όρμος του Ναυαρίνου, η νήσος Πρώτη και τα βουνά της Κυπαρισσίας. Ανατολικά το όρος Λυκόδημο και στο βάθος ο χιονισμένος Ταΰγετος. Νότια οι Οινούσες και το Βενέτικο και δυτικά το Ιόνιο Πέλαγος. Ήθελα να κατέβω από τη νότια πλευρά της κορυφογραμμής προς το Καινούριο Χωριό αλλά το τερέν και τα πουρνάρια δεν το επέτρεψαν.

Photo ofΔεξιά σε άσφαλτο που μετά από λίγο γίνεται τρακτερόδρομος Photo ofΔεξιά σε άσφαλτο που μετά από λίγο γίνεται τρακτερόδρομος

Δεξιά σε άσφαλτο που μετά από λίγο γίνεται τρακτερόδρομος

Photo ofΣυνεχίζουμε ανηφορικά σε χωματόδρομο. Δεξιά κατηφορικά πάει προς τον βιολογικό καθαρισμό Photo ofΣυνεχίζουμε ανηφορικά σε χωματόδρομο. Δεξιά κατηφορικά πάει προς τον βιολογικό καθαρισμό Photo ofΣυνεχίζουμε ανηφορικά σε χωματόδρομο. Δεξιά κατηφορικά πάει προς τον βιολογικό καθαρισμό