Πύλος - Αιολικό πάρκο - εκκλησάκι Αγ. Νικολάου

Photo ofΠύλος - Αιολικό πάρκο - εκκλησάκι Αγ. Νικολάου Photo ofΠύλος - Αιολικό πάρκο - εκκλησάκι Αγ. Νικολάου Photo ofΠύλος - Αιολικό πάρκο - εκκλησάκι Αγ. Νικολάου

52 minutes
May 2, 2018
February 2018

near Palaiónero, Peloponnese (Greece)

18-2-2018
Από το Αιολικό Πάρκο της Πύλου και την κορυφή πάνω από το εκκλησάκι του Αγ. Νικολάου μπορεί κανείς να δει το όρμο του Ναυαρίνου με την Πύλο, το κάστρο της και την Σφακτηρία. Με καλή ορατότητα φαίνεται η νήσος Πρώτη απέναντι από τους Γαργαλιάνους αλλά και το κάστρο της Μεθώνης με τα νησιά Σαπιέντζα και Σχίζα.
Η διαδρομή είναι εύκολη και μεγάλο τμήμα της μπορεί να γίνει με αυτοκίνητο. Ανάλογα την εποχή μπορείτε να φτάσετε μέχρι το εκκλησάκι του Αγ. Νικολάου.
Η διαδρομή ξεκινά από διασταύρωση 2km έξω απο την Πύλο στον δρόμο Πύλου - Μεθώνης. Εκεί πάνω σε κλειστη στροφή υπάρχει ανηφορικός δρόμος στα δεξιά που στη συνέχεια γίνεται χωματόδρομος προς τον βιολογικό καθαρισμό. Πριν τον βιολογικό καθαρισμό δεν κατηφορίζουμε αλλα πάμε αριστερά ανηφορίζοντας. Απο το σημείο εκείνο υπάρχει καταπληκτική θέα προς τα νησάκια Τσιχλί Μπαμπά και Κουτσούνες νότια της Σφακτηρία. Μετα απο 2 χιλιόμετρα, κοντά στην χωματερή, ανηφορίζουμε αριστερά. Ακολουθούμε τον χωματόδρομο για 2 ακόμη κμ μέχρι το εκκλησάκι του Αγ. Νικολάου. Το πετρώδες μονοπάτι για την κορυφή (484μ) ξεκινά μέσα από τον περίβολο της εκκλησίας που είναι περιφραγμένη.