Pujada de Sarrià a Montserrat

May 21, 2015
May 2015

near Pedralbes, Catalunya (España)

Pujada de Sarrià a Montserrat, caminada nocturna
Realitzada dins el projecte de Sarrià Camina, conjuntament amb el Centre Parroquial de Sarrià

Itinerari:
Des de la plaça de Sarrià pugem a Vallvidrera i seguim a l’esquerra pel carrer de Mont d’Orsà fins al Collet de la Vinyassa on prenem el camí de la dreta cap el collet de Can Cuiàs i després Can Castellví i el Turó de Can Balasc. Des d'allí baixem fins a Can Busquets, on fem la primera parada.
Continuem en direcció a La Floresta, trenquem cap a la Colònia Montserrat, baixem cap al Mas Roig i continuem cap a Rubí on arribem de nit. Després de travessar un polígon industrial, a la sortida del poble fem la segona parada, per sopar.
Continuem cap a Can Ximelis, passem per Can Pi de la Serra i l’Institut JV Foix i baixem per travessar el torrent i pujar a la Serra de l’Oleguera fins a Ullastrell. Tercera parada per a prendre alguna cosa calenta.
Des d'Ullastrell baixem cap a la riera del Gaià, la travessem i continuem en direcció a Olesa de Montserrat, on arribem a punta de dia. Quarta parada per prendre alguna cosa calenta.
Continuem cap a la Colònia Sedó, i seguim la carretera fins al pont de ca n’Astruc. Cinquena parada, per esmorzar.
Enfilem la pujada final a la Muntanya de Montserrat fins a l'ermita de Sant Miquel. Sisena parada.
Baixem al monestir, on ens espera l'autocar de tornada.

Tot i que s'ha de caminar fins el monestir, l'arribada es fa a l'ermita de sant miquel

PictographProvisioning Altitude 0 ft

La ruta es desvia per can Cuiàs, una mica més llarga però més planera

La sortida es fa des de la plaça major de Sarrià

PictographProvisioning Altitude 0 ft

La nit està arribant a la fi, aquí una got de brou ens fa recuperar forces

Plaça de Vallvidrera

PictographProvisioning Altitude 738 ft

Primera Parada "nocturna" es sopa un entrepà i a continuar per no refredar-se

Parada per descansar i recuperar forces passada la mitja nit