Pujada al Rifugio i Monte Lagazuoi per les galeries de la 1ª guerra mundial

Photo ofPujada al Rifugio i Monte Lagazuoi per les galeries de la 1ª guerra mundial Photo ofPujada al Rifugio i Monte Lagazuoi per les galeries de la 1ª guerra mundial Photo ofPujada al Rifugio i Monte Lagazuoi per les galeries de la 1ª guerra mundial

September 23, 2022
September 2022

near Pian Falzarego, Veneto (Italia)

Una ruta espectacular i amb molta història. Decidim pujar per les galeries, ja que ens sembla més fàcil de pujada que de baixada, pel pendent i la humitat. No tenen gaire complicació, però hi ha algun tram exposat. No cal portar material, només frontal. Si algú vol portar casc, les senyalitzacions ho recomanen, però nosaltres no ho hem trobat necessari. Les vistes són molt xules des de qualsevol lloc de la ruta, les de dalt evidentment millor. Podem contemplar la Marmolada, Vajolet, Nuvolau, les Cinque Torri…
La baixada és fàcil, sense cap complicació, sender d’alta muntanya amb algun tram pedregós.
Poso la calificació de difícil pel fort pendent de la pujada i per algun tram que pot fer impressió a algú que no estigui acostumat a la muntanya.