Photo ofPujada al Puig de la Creu per la drecera i baixada pel camí de serveis i la cantera Photo ofPujada al Puig de la Creu per la drecera i baixada pel camí de serveis i la cantera Photo ofPujada al Puig de la Creu per la drecera i baixada pel camí de serveis i la cantera

March 25, 2016
March 2016

near Castellar del Vallès, Catalunya (España)

Pujada al Puig de la Creu per la drecera que s'agafa a l'Era d'En Petasques fins al camí de serveis. Des d'allà fins al cim només hi ha deu minuts. Per baixar, aquesta vegada, ho hem fet pel camí de serveis, també conegut com el camí del dret, per on pugen emergències i altres serveis. Des d'aquest camí agafem el camí de la cantera i avall que fa baixada.
Aquesta ruta s'ha gravat en divendres sant, quan al cim es fa la trobada de primavera, organitzada pels Amics del Puig de la Creu, amb cants de la passió i pa torrat amb oli per a tothom.
Per fer el camí, sense pauses i a un ritme de 4km/h es triga menys d'una hora. És perfecte per fer en família durant tot l'any.

Era d'En Petasques

Entrada al camí

Bosc de les pedres

Agafem el camí a mà esquerra

Agafem el camí ample, de serveis

El Puig de la Creu (ermita)

Agafem el camí que va a la cantera