Puigsacalm des del coll de Bracons

August 7, 2015
August 2015

near Joanetes, Catalunya (España)

Caminada ben senzilla i sense complicacions que ens du al Puigsacalm (1515 metres) des del coll de Bracons. Per tal d'arribar al coll de Bracons venint per la C17 des del sud (Osona) cal sortir just abans del túnel a la sortida de Sant Andreu de la Vola.

En quant a la caminada, no hi ha cap mena de dificultat i en tot moment hi ha fites i senyalitzacions per tal d'orientar-se. El sender recorre majoritàriament un camí obac i ombrívol que ens protegeix del sol i la calor en els mesos d'estiu.

Si el dia és la clar, les vistes des del Puigsacalm sobre el Pirineu Oriental i la Serra del Cadí paguen la pena.

En direcció sud també podem observar el santuari de Bellmunt així com la serra dels Llancers, tot just al davant.

Puigsacalm

• Photo of Manel_49
    Manel_49 Aug 11, 2015

Bona sortida. Molt aconsellable.

• Photo of jaumecrack_CAT
    jaumecrack_CAT Aug 16, 2015

Gràcies! Celebro que t'hagi agradat.