Puigsacalm (100 cims)

October 22, 2020
October 2020

near Joanetes, Catalunya (España)

Fàcil i molt assequible pujada al Puigsacalm des de Coll de Bracons.
El més difícil es trobar en les primeres passes: superar el mur de pedra a costat del parking per iniciar el camí. Es travessen bonics boscos alternant pujades suaus i alguna puntual més pronunciada.
S'ha de prestar atenció al wp5 on costa una mica encertar el camí. També atenció al wp7 on està més clar, però cal no badar.
El punt final és una curta i més intensa pujada al cim. Les vistes diuen que son molt maques, tot i que jo sols vaig veure boira. Es recomana carenar una mica fins al Puig dels Llops, la qual cosa jo no vaig fer per la espera boira i l'intens vent. La baixada pel mateix camí.

Cartell indicador

Atenció: el camí és confús. Cal abandonar la pista i continuar pel que sembla camp a través, tot i que hi ha una lleugera ombra de camí

Cartell indicador

Atenció: desviament no indicat. Cal prendre el camí a la esquerra, abandonant la pista

Indicador de pas de bestiar

Cartell indicador

Atenció al desviament: Indicador cap al cim