puigpedros -engorgs

June 20, 2016
June 2016

•   3.7 1 review

near Girult, Catalunya (España)

sortim del refugi del malniu seguint les marques del GR 11 trobem pal indicador i deixem el GR i anem pujant per un camí molt marcat amb algun tram bastant fort arribem a les molleres del puigpedros o planell de campcardos i ja tenim el cim davant nostre ,pugem per el pedregam fins al cim, el retorn el fem per la portella de Meranges tenim que seguir recta direcció ponent i amb forta baixada i fites que anem trobam arribem al coll de Meranges fem un gir de 90º a l'esquerra i baixem rectes al refugi dels engorgs o de Folc h i Girona aquí trobem el GR que ens portara al punt de sortida

• Photo of gabi navarro
    gabi navarro Aug 12, 2017

12/08/2017 Una molt bonica excursió, assolin un cim força emblemàtic i que té unes vistes impressionats de tot el Pirineu, hem vist des de l'Aneto fins el Canigó. Crec que està poc senyalitzada. Moltes gràcies DRACFLAC per compartir-la.

• Photo of DRACFLAC
    DRACFLAC Aug 12, 2017

realment quan deixes els Gr es justa la senyalitzacio