Puigmal des del Refugi forestal del Corral Blanc

Photo ofPuigmal des del Refugi forestal del Corral Blanc Photo ofPuigmal des del Refugi forestal del Corral Blanc Photo ofPuigmal des del Refugi forestal del Corral Blanc

8 hours one minute
August 21, 2021
August 2021

near Planoles, Catalunya (España)

Inici: aparcament final pista.
Itinerari: Collet de les Barraques - GR11 - Font de l'Home Mort - Riu de les Clotes - Torrent de les Clotes - Baga de les Clotes - serra del Borrut - Camí de Fontalba - cim del Puigmal - Camí del pla de Salines - Tossa del Pas dels Lladres - Puig Dòrria - La Vaquerissa - Roc Blanc.

IMPORTANT: No hem seguit sempre camins o senders marcats. Des de la passarel·la del riu de les Clotes, i sense creuar-la hem seguit un sender vagament marcat amb color blanc. Entre el torrent de les Clotes, la Baga de les clotes i la carena, no hi ha un sender ni definit ni amb senyals, o simplement no n'hi ha. (veieu-ne el rectangle al mapa situació) I fins a arribar al camí de Fontalba, on reprenem un altre sender amb senyals poc definits.
Cal prevenir-vos també que la zona del rectangle assenyalat al mapa de situació, és on trobem el més fort desnivell per remuntar.
-------
Point de départ : dernier parking de la route.
Itinéraire : Col des Barraques - GR11 - Source de l'Home Mort - rivière des Clotes - Torrent des Clotes - Baga des Clotes - serra du Borrut - Chemin de Fontalba - sommet du Puigmal - Chemin plat de Salines - Tossa du Pas dels Lladres - Puig Dòrria - La Vaquerissa - Roc Blanc.

IMPORTANT : nous n'avons pas suivi toujours des chemins ou sentiers balisés. De la passerelle de la rivière des Clotes, sans la traverser, nous empruntons un sentier vaguement balisé en blanc. Entre le Torrent des Clotes, la Baga du Clotes et la crête, il n'y a pas de chemin balisé, ou simplement il n'y a plus. (voir le rectangle sur la carte de localisation) Et pour rejoindre le Chemin de Fontalba, où nous reprenons un autre sentier pas assez bien balisé.
Il faut aussi vous prévenir que la zone du rectangle indiquée sur la carte de localisation est celle où l'on trouve la pente qui parait plus raide à gravir.

PictographSummit Altitude 0 ft

TOSSA DEL PAS DELS LLADRES

• Photo of Bala Naricanari
    Bala Naricanari Oct 20, 2021

Hola! Ens agradaria fer aquesta ruta aquest cap de setmana. Venim amb autocaravana. Hi ha alguna dificultat per arribar-hi fins al refugi?

• Photo of elgrimpa
    elgrimpa Oct 21, 2021

Hola! Per arribar-hi, la carretera és tota asfaltada però estreta. La dificultat crec que serà més aviat donada pels possibles encreuaments amb altres vehicles. Tot dependrà de les dimensions del teu vehicle. Per altra banda recordo haver-hi vist almenys un camper.