Puig Neulos i Puig Sant Cristau

November 8, 2015
November 2015

near Sant Martí d'Albera, Région Languedoc-Roussillon (France)

Sortim per la sortida 2 de la Junquera per anar a Le Perthus, on agafem al final de poble el trenacant per agafar la carretera D 71 que ens portará fins el Coll de L'Ouillat. Des de allà agafem corriol senyalitzat que passa per sota del Restaurant i al cap de 1 Km veiem que no es el que voliem agafar,i per tant tornem al punt d'inici,on agafem ara sí el camí que va a Puig Neulós i que surt per la part de sobre del Restaurant, on arribem sense complicacions, amb una bona pujada.. Després tornem al Coll de l`Ouillat per on hem pujat i anem a assolir el cim de Puig de Sant Cristau, i que no he marcat a la ruta per oblit, surtin de un camí a partir de les taules de pic-nic . Anem seguin el camí fins a trobar la pista que ens portará fins a una font des de on surt el corriol que puja al Cim. Tornem pel mateix camí , però seguin la pista forestal fins a arribar el Coll, que representa fer 1 km més que no pas la anada. Paisatje ben maco, amb uns pins espectaculars, i unos fagedes i castanyeres molt maques.