Puig Farinós des de Refugi Feixa

May 16, 2016
May 2016

•   3.3 1 review

near Meranges, Catalunya (España)

Deixar cotxe a Refu La Feixa. Després entrar en bosc darrera el Refu. Camí perdedor per el bosc, seguir el track. Pujada a Puis Farinos es pot fer per on indica el track de baixada millor i més còmode i es pot evitar així una petita grimpada al coll. La neu triga en marxar sota la serralada.
Dalt plana amb molt bona vista. Es pot pujar facultativament a Puigpedrós des de aquesta part tot i que es una mica llarg.

Cami

Circ

PictographLake Altitude 8,284 ft

Estanys Guils i Malniu

Cim1

• Photo of Josep Mª Orduña
    Josep Mª Orduña Aug 12, 2021

Tot i que ho expliques molt bé lo del camí perdedor darrera el refugi, potser es millor sortir per la dreta del mateix en una baixada per trobar el camí marcat amb fites de pedres. Tanmateix es realment difícil orientar-se, tot i les explicacions, perquè es una ruta @perdedora” poc senyalitzada. Cert… cal agafar la ruta de tornada que assenyala el track. Es la millor opció!. Gràcies per l’esforç de publicar-la!!

• Photo of Aufrany Free
    Aufrany Free Aug 12, 2021

Si. Aquest track és del primer cop que varem anar a l’estany de Mal. Com dius el track bo és el que varem fer de tornada. Salut