Photo ofPuig DOrria 100 cims-cim D'Estremera- Tossa de pas dels Lladres- refugi Corral Blanc (Pàrquing més amunt) Photo ofPuig DOrria 100 cims-cim D'Estremera- Tossa de pas dels Lladres- refugi Corral Blanc (Pàrquing més amunt) Photo ofPuig DOrria 100 cims-cim D'Estremera- Tossa de pas dels Lladres- refugi Corral Blanc (Pàrquing més amunt)

5 hours one minute
July 18, 2024
July 2024

•   5 3 Reviews

near Planoles, Catalunya (España)

Puig DOrria 💯cims
Sortim des de Planoles passant pel refugi de Corral Blanc fins al final de la pista asfaltada on existeix un ampli aparcament on deixar el cotxe ja que, més endavant, hi ha una barra que no permet que passin vehicles.

Continuem per la pista, I la deixant per anar a la dreta per pujar fins al cim d'Estremera, fent cim i tornent a desfer camí (camí no definit) ara ja caminant, fins al Coll de les Barraques i per l’esquerra baixem fins creuar per la palanca del riu Tosa, girem a l’esquerra, pujant pel torrent de Fontseca, que seguirem una bona estona fins al Pas dels Lladres. Tirent a la dreta per fer la Tossa del pas dels lladres, tornem a baixar i ja anem direcció Puig Dorria

El camí és molt evident i té senyals blanques. El cim no és visible fins que ens trobarem en el Pas dels Lladres.

Havent arribat al Pas dels Lladres, ja es va planejant per arribar al cim, des d’on tenim unes bones vistes al Puigmal i a l’entorn.
La tornada la fem sense camí definit fins trobar a l’esquerra el camí de baixada, que després de creuar un parell de vegades ens portarà de nou al lloc de sortida.

Excursió molt maca. Sense dificultat tècnica però amb bastant desnivell, i al no haver un camí definit, cal prestar atenció al track, encara que el camí és molt evident.

He qualificat la sortida de moderada degut a la pujada llarga i empinada, i perquè no hi ha un camí definit.

Vam anar a fer el dinar al refugi, que ja havíem reservat, amanides, arròs de muntanya i graellada, un bon dinar i molt bona companyia

Pujant

Muy bien churri 😘😘😘
    Otro 100 cims más a la saca
    Ya nos quedan menos.
    Salut i muntanya I amunt que fa baixada 🙃😉👌.