Puig de Sant Miquel per Sollerich i Oliclar

Photo ofPuig de Sant Miquel per Sollerich i Oliclar Photo ofPuig de Sant Miquel per Sollerich i Oliclar Photo ofPuig de Sant Miquel per Sollerich i Oliclar

December 20, 2020
December 2020

near Alaró, Baleares (España)

Ruta senzilla per a tota la família.
El primer tram fins a les cases de Solleric no tenen cap complicació i el desnivell no es acusat. Des de Solleric fins a les cases de Oli Clar, tampoc hi ha complicació ja que hi ha en tot moment una bona pista fins quasi arribar a Oli Clar esta asfaltada. Els bancals i conrreus de muntanya fan d’aquesta excursió de les millors de nivell més senzill.
De les cases de Oli Clar comencem a pujar un fort desnivell entre ranxos de carboners fins al coll (cota 516) que forma el Puig d’Alcadena i el Puig de Sant Miquel. Aquí ens desviem cap a la dreta iniciant una forta pujada però curta fins el cim de 661 que te el Puig de Sant Miquel.
Des del cim podem veure tota la Serra de Tramuntana davant nostre. Es un cim que be val un bon dinar o un bon bocata.
La baixada fins el coll es ràpida i al coll a on hem iniciat la pujada ara girem cap a la dreta en direcció a Solleric per després tornar a la carretera d’Orient a on hem deixat el cotxe.