Puig de Dòrria, Pas dels Lladres i Collet de les Barraques des de Aparcament Collet de les Barraques

June 1, 2024
June 2024

near Planoles, Catalunya (España)

Ruta circular des de Aparcament Collet de les Barraques passant per:
- Barraca del Teixidor (2.1 km)
- Puig de Dòrria (5.1 km)
- Pas dels Lladres (5.8 km)
- Font dels Carrabiners (6.9 km)
- Cascada de les Clotes (8.3 km)
- Font de l'Home Mort (9.5 km)
- Font Margarita (10.6 km)
- Collet de les Barraques (11.8 km)
Al pujar sseguim sender practicament tota la pujada, mentres que a la baixada i un cop passat el pas del LLadres, comencem a baixar pel dret prat i sense camí, fins arribar al fons de la vall on travessem el torrent(vigilar quan porta molta aigua)i baixem a partir d'aquest punt pel costat esquerre del torrent.Passem un bonica cascada i continuem baixant. A partir del punt on travessem el torrent, ja anem seguint un desdibuixat camí. Abans de la font de l'home mort, trovem el camí que baixa del Puigmali un xic més avall, tornem a travessar el torrent per un curiós pont. A partir d'aquest punt, el camí - un GR,- s'enfila uns 100 metrres per després anar planejant fins a l'aparcament on tenim cotxe.