Photo ofPuig de Coma d'Or, Puig Pedrós de Lanós i Puig de Font Viva. (3 x 100 Cims FEEC) Photo ofPuig de Coma d'Or, Puig Pedrós de Lanós i Puig de Font Viva. (3 x 100 Cims FEEC) Photo ofPuig de Coma d'Or, Puig Pedrós de Lanós i Puig de Font Viva. (3 x 100 Cims FEEC)

September 10, 2023
September 2023

near L'Hospitalet-près-l'Andorre, Occitanie (France)

Per arribar al inici de la ruta si arriba amb una pista que surt del Coll de Puymorens millor 4x4 o SUV, però amb un turisme anant poc a poc, crec que també si pot anar (almenys amb les dates que he fet la ruta)
Ruta físicament exigent, tècnicament només hi ha un pas un pèl complicat per fer el Puig de Coma d'Or, els habituats a fer muntanya i fer crestes no tindran problemes.
Ruta moderada per Senderisme pel pas aquest, i potser també per la pujada i baixada a Puig Pedrós de Lanós que no hi ha camí definit.
Ruta espectacular!!!

PictographRiver Altitude 8,107 ft

PictographLake Altitude 8,091 ft

PictographRiver Altitude 7,937 ft

Inici i final de la ruta

• Photo of Txemi07
    Txemi07 Sep 10, 2023

Sort que ahir no vaig comentar res, he esperat avui. Aquesta es la bona👏👏👏👏💪💪. Molt be i deunido desnivell. Els comentaris molt instructius i poden ajudar a la gent preparar be la pujada. Extens i bonic reportatge per fer-te millor l’idea del que es pot veure i trobar. Per les fotos heu tingut un dia excel·lent ☀️. 👏👏👏👏😍Salut i muntanya!!

• Photo of Alfor1982
    Alfor1982 Sep 10, 2023

Txemi07, gràcies per la valoració

• Photo of ValkiriaVan
    ValkiriaVan Oct 10, 2023

Gracias por el aporte, no pude completar la ruta, no era el día. A tener en cuenta, el Puig coma d’or hay una grimpada aérea, el Pedrós se sube por tartera, el terreno esta bastante complicado, la otra ya ni me acerqué, estaba demasiado agotada. Así que decidí abortar ya que, no era el día, aún así, quiero dar las gracias por el track y aporte🙏🏻🏔️

• Photo of Alfor1982
    Alfor1982 Oct 10, 2023

ValkiriaVan, a ti por el comentario. És una ruta fisicamente un poco dura. 💪