Puig de Bassegoda (des de Sadernes)

Photo ofPuig de Bassegoda (des de Sadernes) Photo ofPuig de Bassegoda (des de Sadernes) Photo ofPuig de Bassegoda (des de Sadernes)

1980
April 7, 2013
April 2013

near Sadernes, Catalunya (España)

Malgrat la seva modesta alçada (1372 m)la pujada al cim representa un esforç considerable per els que no siguin molt montanyencs per la durada de l'excursió (25 km des de Sadernes) i per la pujada acumulada (més de 1200m). Hem fet l'excursió desprès d'uns dies plujosos que a certa alçada ha estat neu i per això ens hem trovat amb dificultat als passos de riera per la quantitat d'aigua que baixava, sota bosc molt relliscòs i neu a la cara nord del Bassegoda. La baixada per la tartera tampoc ha estat fàcil per els motius explicats.
Desprès de Sadernes hi han fins a quatre petits aparcaments habilitats que no sempre si pot accedir, així que nosaltres ens hem vist obligats a començar des de l'aparcament que hi ha a tocar a Sardenes el que obliga a fer uns kilòmetres més però desprès creiem que valen la pena ja que el camí va paral·lel a la riera de Sant Aniol amb gorges interessants i espectaculars.