Puig d’Arques i Els Metges

January 3, 2021
January 2021

near Castell D'Emporda, Catalunya (España)

Sortim de La Bisbal en direcció a La Palanca de Cruïlles i poc després,ens desviem de la pista per anar per corriols fins El Pont de les Dobles.
Després de travessar alguns rierols que bona part de l’any baixen amb aigua,agafem una dreçera fora pista per arribar fins el trencant del Mas Casas i Can Font de Muntanya.
La pujada fins El Puig d’Arques cada cop es fa més exigent amb unes rampes que,tot i no ser extremadament dures,si que són llargues i continuades.Poc després de pasar per La Castanyeda de Can Genoher,arribem a l’observatori del Puig d’Arques.
Un cop iniciat el descens,ens dirigim cap El Coll del Matxo Mort i d’allà,en direcció a Sant Cebria de Lladó o Els Metges.
Un cop visitat,baixem en direcció a Cruïlles i,uns quilòmetres més endavant,seguim per la pista principal.Si voleu anar a El Molí de’n Frigola,abandoneu la pista i seguiu els cartells en direcció a Cruïlles.
Una curiositat,el dia que vaig fer la ruta,vam trobar una bonica enfarinada de la nevada de la nit abans.