Photo ofPuig Cubell, Puig Grillat ,Bauma de Llevacaps i Coll Rabassosa des de Vidrà 100 cims FEEC Photo ofPuig Cubell, Puig Grillat ,Bauma de Llevacaps i Coll Rabassosa des de Vidrà 100 cims FEEC Photo ofPuig Cubell, Puig Grillat ,Bauma de Llevacaps i Coll Rabassosa des de Vidrà 100 cims FEEC

December 18, 2023
December 2023

near Vidrà, Catalunya (España)

Ruta circular des de Vidrà passant per:
- Puig Grillat (1.5 km)
- Puig de Bofí (3.0 km)
- Puig Cubell (4.1 km)
- Collet de Sant Tomàs (4.7 km)
- Font Fresca (5.0 km)
- Bauma de Llevacaps (5.4 km)
- Coll Rabassosa (5.5 km)
- Faig de Can Font (6.9 km)

Track corregit i editat amb l'aplicació de Garmin Base Camp.

La valoració de la dificultat de la ruta a Wikiloc, sempre es tècnica.
Per la dificultat física cal tenir en compte distancia i desnivell.
Els Waypoints marquen les cruïlles i punts d'interès de la ruta.

Ruta en que farem el cim deL Puig Cubell.

Aquest cim està inclòs a la llista del repte dels 100 cims de la FEEC.

APROXIMACIÓ:

Des de Vidrà anem cap a Ciuret, on comencem la ruta.

DIFICULTAT TÈCNICA:

Moderada. La ruta va sempre per camins i corriols fàcils, peró la poso com a moderada per que hi ha alguns trams perdedors, en que el camí no esta marcat i és fàcil despistar-se i sortir del camí.

Cal estar atenys sobretot al passar les tanques del bestiar, per trobar el lloc.

RUTA:

Comencem pujant per la carretera, agafem una drecera i en un revolt tancat de la carretera, agafem un camí a la dreta.

Pugem cap el Puig Grillat, magnífic mirador des d'on veiem el Puig Cubell.

Seguim fins que al arribar a un prat de pastura baixem una mica per trobar la porta del tancat i passar a l'altre costat.

Seguim per una zona de prats i boscos en la que el camí és perd una mica, i baixem cap el Coll Ciuret, on trobem una altre porta de la tanca.

Comencem a pujar i quan arribem als prats de pastura hem de buscar la porta per passar a l'altre costat de la tanca i pujar cap el Puig Cubell.

Aquí el corriol també és perdedor, per que es confon amb els corriols fets pel pas del bestiar.

Arribem al Puig Cubell, magnífic mirador on trobem un pal i un rètol amb el nom del cim.

Comencem a baixar, amb alguns trams de corriol i altres poc marcats fins que arribem a un prat on hem de girar a la dreta per tornar a passar la tanca.

Desprès hem de seguir un corriol poc marcat al inici, peró que després es torna mes fressat i fàcil de seguir.

Passem la Font Fresca, i quan arribem on trobem un cartell de Serrat de Llevacaps, girem a la dreeta i baixem per passar per la bauma de LLevacaps.

contin uem cap el Coll Rabassosa opn trobem un altre porta i seguim ja pel camí ample fins al lloc d'inici de la ruta.