Puebla de Lillo - Pico Susarón (1878m)

Photo ofPuebla de Lillo - Pico Susarón (1878m) Photo ofPuebla de Lillo - Pico Susarón (1878m) Photo ofPuebla de Lillo - Pico Susarón (1878m)

3 hours
October 14, 2022
October 2022

•   4.7 2 Reviews

near Puebla de Lillo, Castilla y León (España)

Parque Rexional Montaña Riaño e Mampodre
Puebla de Lillo, na praza do pobo podese comezar esta ruta collendo inicialmente a señalización da Cervatina- Nos deixamos o coche a carón do río, onde hai un cartel de chapa co nome de Puebla de Lillo.
Comezamos e os poucos metros o camiño bifurca, collemos pola esquerda, hai unha ponte e un paso canadiense, imos pegados o río preto dun km, outro paso candiense e o pouco deixamos a pista e imos por un sendeiro marcado en busca dunha canal pola que comeza o desnivel. O final da canal viramos a esquerda cara o Pico Susarón, agora hai mais desnivel no sendeiro ben marcado que vai cara a cresta pola que seguimos co único problema do desnivel que salvamos, uns 700m en 2 km.
No pico damos conta do bocata dende o balcón do Porma, menudas vistas en 360º, en un día espléndido de temperatura, os buitres non paran de sobrevoar por riba de nos.
A baixada facémola por outro sendeiro ben marcado que nos leva a un abrevadoiro que estamos vendo en todo momento, e no que viramos de novo a esquerda por un camiño ancho que nos adentra nun faial de conto, espectacular neste comenzo de outono. Indo polo camiño chegamos de novo a ruta da Cervatina que nos leva o inicio desta fermosa ruta que recomendo o 100%.

****
Cualquiera que haga uso y seguimiento total o parcial de este track y de su información adicional, asume la plena responsabilidad ante los riesgos propios de la práctica de la actividad, ya que esta información tiene únicamente carácter orientativo

PictographInformation point Altitude 3,731 ft

PictographInformation point Altitude 3,751 ft

PictographBridge Altitude 3,751 ft

Puente

Paso canadiense

PictographBridge Altitude 3,796 ft

Esquerda

Sendeiro que nos leve a canal de ascenso

Pola canal

As vistas xa son boas

Ollando o encoro do Porma dende o Susarón

PictographFlora Altitude 4,734 ft

PictographFlora Altitude 4,748 ft

• Photo of enrique de sousa
    enrique de sousa Jun 19, 2023

Ruta increíble, bosque, montaña, vistas….pero sobre todo compañeros, ahh!!! y buena subida.

• Photo of Antonio Vázquez
    Antonio Vázquez Aug 8, 2023

Preciosa ruta que tiene paisaje y ascensión a cumbre que por altura modesta pero por prominencia y vistas, sencillamente espectacular. 100% recomendable