Ψηλορείτης Μιτάτο Καμπουροκωστή - Τίμιος Σταυρός - Φουρφουράς

Photo ofΨηλορείτης Μιτάτο Καμπουροκωστή - Τίμιος Σταυρός - Φουρφουράς Photo ofΨηλορείτης Μιτάτο Καμπουροκωστή - Τίμιος Σταυρός - Φουρφουράς Photo ofΨηλορείτης Μιτάτο Καμπουροκωστή - Τίμιος Σταυρός - Φουρφουράς

October 2, 2023
October 2023

near Lokhriá, Crete (Greece)

Ξεκίνημα κάτω από την κορυφή Χάμπαθα από το μιτάτο του Καμπουροκωστή. Ο Κωστής μπορεί να σας εξυπηρετήσει σε οτιδήποτε χρειαστείτε στο βουνο ,τηλέφωνο 6974004131. Συνεχίζουμε από μονοπάτι με μικρή κλίση όπου συναντάμε το Ε4. Ακολουθώντας το Ε4 φθάνουμε στην κορυφή του Ψηλορείτη,Τίμιος Σταυρός 2456. Αρχίζουμε την κάθοδο ακολουθώντας το Ε4 και φθάνουμε στο καταφύγιο του ΕΟΣ Ρεθύμνου,Τουμπωτός Πρίνος. Ακολουθούμε για λίγο το Ε4 το οποίο εγκαταλείπουμε και κινούμαστε βόρεια από γιδόστρατα και χωματόδρομο μέχρι την κορυφή Κορακιά. Συναντάμε καλογραμμένο μονοπάτι το οποίο περνάει από το πρινόδασος του Χελιδονέ ,από την πηγή Ωχρά και τελειώνουμε την πορεία μας στο γήπεδο του Φουρφουρά.