PRULLANS - CIM DEL MOIXERO 2078 - CERDANYA RESORT

Photo ofPRULLANS - CIM DEL MOIXERO 2078 - CERDANYA RESORT Photo ofPRULLANS - CIM DEL MOIXERO 2078 - CERDANYA RESORT Photo ofPRULLANS - CIM DEL MOIXERO 2078 - CERDANYA RESORT

September 28, 2012
September 2012

near Pedra, Catalunya (España)

Farem l'aproximacio en cotxe desde la pista que surt a Guils de Cerdanya. LA sigueremt uns 9,5 km, fisn arribar al parking del Mirador del Cap del Ras.
Un cop ali hem de agafar el GRE 107 que ens portara fins el refugi del Cortals de l'Ingla . I d'aqui al Coll de pendis per un sender que ens porta per dins del bosc ple de pins negres monumentals.
UN cop al Col de Pendis. seguiremt el GR 150.1 que s'enfial seguint la carena i per dins el bosc. Pasarem per el Turo de prat agre. Desde aqui ja començarem a tindre unes vistes molt aeries de tot el Bergueda.
Finalment farem un petit desdecens per tornar a pujar i fer el cim del Moixero.
Desde aqui tindren unes espectaculars vistes, de tot el Bergueda, la Cerdanya, Pedraforca i fins i tot Montserrat.
Per baixar agafrem una pista que baixa desde el PLa del Moixero pasant per el Roc Cremat. Seguiremt la pista que baixa fins el col de Trapa i levors giraremt a l'esquera, on tambe seguiremt la pista que ens dura al parking de Col de @jomaimage

• Photo of Josep Esquius
    Josep Esquius Aug 26, 2021

Molt bona ruta pel moixero!