PRULLANS - ARDÒVOL (CIRCULAR)

September 2, 2020
September 2020

near Prullans, Catalunya (España)

Ruta que sortint de Prullans anirem fins a Ardòvol pel GR del camí dels Bons Hones i retornarem a Ardòvol pel damunt de la Vall de la Llosa amb unes vistes del Cadí de les millors de la contrada.

Aparquem a Prullans just sota de l'hotel i comencem a caminar per l'interior del poble pl Carrer Major on ja començarem de trobar les marques del GR 107 i també les marques dels senders de Cerdanya però sense número. Passem el trencall que va a Sotanut i el que va cap a Martinet per la Serra i que els deixem per seguir el GR.

Quan el corriol arriba a una pista asfaltada ja soma Ardòvol. Passem el poble fins a trobar la carretera de Coborriu de la Llosa i la seguirem fins a la Collada d'Ardòvol on a la nostra dreta surt una pista que va planejant per sobre de la Vall de la Llosa.

Aquesta pista també està marcada amb els senyals de la Cerdanya sense número i ens du fins la pista asfaltada d'Ardòvol a la Serra que seguim a mà esquerra. Quan aquesta pista gira a la esquerra i cap amunt a la dreta i cap avall hi surt una pista sense asfaltar i que porta la direcció del Camping de Prullans.

Segui avall i uns metres mes enllà deixem a la nostra esquerra el trencall de Sotanut. La pista va baixant i en trobar un pal amb el número 1 girem a l'esquerra i ja tot planejant arribarem a Prullans.

Pels carrers del poble anem fins la església de Sant Esteve que tot i estar tancada es pot entrar fins a una porta de vidre que permet de veure'n l'interior. Ja només ens resta anar a trobar el camí de pujada i anar fins el lloc on tenim aparcat el cotxe.

Punt d'inici i final

Pal indicador

Girem a primer a la dreta i just després a l'esquerra

Photo ofEsglésia de Sant Esteva de Prullans Photo ofEsglésia de Sant Esteva de Prullans Photo ofEsglésia de Sant Esteva de Prullans

Església de Sant Esteva de Prullans

• Photo of riurosam
    riurosam Apr 2, 2021

El entorn molt bonic i molt fàcil de seguir

• Photo of tomasdevic
    tomasdevic Apr 2, 2021

Moltes mercès pel teu comentari. Salut i cames.