Προσυμνα Στεφανι

April 4, 2016
April 2016

near Prósimna, Peloponnese (Greece)

Η διαδρομή πραγματοποιήθηκε από την ΕΟΦ στις 16 02 2016 με οδηγό τον Παναγιώτη Ψίχα. Από την πλατεία του Χωριού Πρόσυμνα ακολουθούμε το μονοπατιού προς Τουρκογεφυρο, περνάμε απο πηγαδι ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΟ ΝΕΡΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΣΙΜΟ (σημειο 1) στη συνεχεια μπροστα από την εκκλησία του Αγιου Βασιλείου (σημειο 2) ,και βαδίζοντας δίπλα από το ρέμα του Στεφανίου ανεβαίνουμε στο διάσελο. Απο εκει και με βόρεια πορεία κατηφορίζουμε προς την εγκαταλειμμένη σήμερα Ιερα Μονη Ταξιάρχη (σημειο 3). Στο μονοπάτι δεν υπάρχουν σημάδια .Νερό μπορούμε να πάρουμε από την πλατεία του χωρίου.
Από την Ι.Μ. Ταξιαρχη με χωματόδρομο φθάνουμε σε 3 χμ στο Στεφάνι όπου υπάρχει δυνατότητα φαγητού. Ωρες πορειας 3:30

PictographInformation point Altitude 1,043 ft

Πηγαδι

ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΟ ΝΕΡΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΣΙΜΟ

εκκλησία Αγιος Βασιλείος

Εκκλησία Αγιος Βασιλείος

Photo ofΕγκαταλελειμμένη Ιερα Μονη Ταξιάρχη Photo ofΕγκαταλελειμμένη Ιερα Μονη Ταξιάρχη Photo ofΕγκαταλελειμμένη Ιερα Μονη Ταξιάρχη