Ταΰγετος: Πηγή Μαγγανιάρη- Καταφύγιο- Προφήτης Ηλίας- Σπηλιά Λιαντίνη

Photo ofΤαΰγετος: Πηγή Μαγγανιάρη- Καταφύγιο- Προφήτης Ηλίας- Σπηλιά Λιαντίνη Photo ofΤαΰγετος: Πηγή Μαγγανιάρη- Καταφύγιο- Προφήτης Ηλίας- Σπηλιά Λιαντίνη Photo ofΤαΰγετος: Πηγή Μαγγανιάρη- Καταφύγιο- Προφήτης Ηλίας- Σπηλιά Λιαντίνη

July 28, 2023
July 2023

near Krionérion, Peloponnese (Greece)

Η κλασσική ανάβαση στην ψηλότερη κορυφή του Ταΰγετου, την πυραμίδα του Προφήτη Ηλία. Το μονοπάτι από τη βρύση Μαγγανιάρη έως το καταφύγιο στα 1550μ είναι σκιερό και χωμάτινο. Στη συνέχεια γίνεται πετρώδες και κακοτράχαλο και κινείται στην αλπική ζώνη. Στο διάσελο στη θέση Πόρτες κατευθυνόμαστε προς την πυραμίδα, από την κορυφή της οποίας έχουμε πανοραμική θέα σε Μεσσηνία, Λακωνία, το Χαλασμένο, μέρος του Πενταδάκτυλου και του υπόλοιπου Ταΰγετου. Η επιστροφή έγινε από τα ίδια με μικρή παράκαμψη προς τη σπηλιά στην οποία βρέθηκε η σωρός του Καθηγητή Λιαντίνη. Η σήμανση είναι πολύ καλή. Νερό σε τρεις διαφορετικές πηγές πριν το καταφύγιο.

Photo ofΒρύση Μαγγανιάρη. Έναρξη μονοπατιού. Χώρος στάθμευσης και αναψυχής Photo ofΒρύση Μαγγανιάρη. Έναρξη μονοπατιού. Χώρος στάθμευσης και αναψυχής Photo ofΒρύση Μαγγανιάρη. Έναρξη μονοπατιού. Χώρος στάθμευσης και αναψυχής

Βρύση Μαγγανιάρη. Έναρξη μονοπατιού. Χώρος στάθμευσης και αναψυχής

Διάσχιση χωματόδρομου

Photo ofΈξοδος στον χωματόδρομο. Πάμε αριστερά Photo ofΈξοδος στον χωματόδρομο. Πάμε αριστερά Photo ofΈξοδος στον χωματόδρομο. Πάμε αριστερά

Έξοδος στον χωματόδρομο. Πάμε αριστερά

Μπαίνουμε σε μονοπάτι

Πηγή Τρίποδας

Συνεχίζουμε στο Ε4 προς καταφύγιο

Πηγή Βαρβάρα. Ελάχιστη ροή

Έξοδος σε χωματόδρομο. Πάμε δεξιά

Photo ofΟρειβατικό Καταφύγιο Ταΰγετου (κλειστό). Ακολουθούμε το πετρώδες κόκκινο μονοπάτι (32) για την κορυφή Photo ofΟρειβατικό Καταφύγιο Ταΰγετου (κλειστό). Ακολουθούμε το πετρώδες κόκκινο μονοπάτι (32) για την κορυφή Photo ofΟρειβατικό Καταφύγιο Ταΰγετου (κλειστό). Ακολουθούμε το πετρώδες κόκκινο μονοπάτι (32) για την κορυφή

Photo ofΘέση Πλάκες. Από εδώ μπορεί κάποιος να ανέβει απευθείας στην Αθάνατη Ράχη Photo ofΘέση Πλάκες. Από εδώ μπορεί κάποιος να ανέβει απευθείας στην Αθάνατη Ράχη Photo ofΘέση Πλάκες. Από εδώ μπορεί κάποιος να ανέβει απευθείας στην Αθάνατη Ράχη