Photo ofPrinč. dž. - Vršani - donja staza – vidikovac PK Dubrave – Jezero panjeva - Kosa mahovine –Kaldrma – Šiljci – Vršani Photo ofPrinč. dž. - Vršani - donja staza – vidikovac PK Dubrave – Jezero panjeva - Kosa mahovine –Kaldrma – Šiljci – Vršani Photo ofPrinč. dž. - Vršani - donja staza – vidikovac PK Dubrave – Jezero panjeva - Kosa mahovine –Kaldrma – Šiljci – Vršani

3 hours
April 20, 2019
April 2019

near Ši Selo, Federation of Bosnia and Herzegovina (Босния һәм Герцеговина)

U subotu 20. 4.2019. PD "Konjuh" - Tuzla, je organizovalo izlet na Vršane pod nazivom "ŠETNJOM do VRŠANA" , a od Vršana pješačku kružnu turu: Donja staza – vidikovac PK Dubrave – Jezero panjeva - Kosa mahovine –Kaldrma – Šiljci – Vršani (10,5 km Uspon 550 mnv)

Ukupno je učestvovalo 59 planinara i ljubitelja prirode. Do Vršana je išlo 15 planinara, a svi ostali, t.j. njih 44 produžilo je i na pješačku turu.

Sa mjesta okupljana (parking Prinčeve džamije) krenulo se oko 9:10 h, kroz Ši selo prema Vršanima gdje smo stigli oko 10:00 h.
Njih 15 je ostalo na Vršanima a ostali su poslije fotografisanja i kraće pauze nastavili donjom stazom prema vidikovcu PK Dubrave i Jezeru panjeva, gdje su bile kraće pauze za razgledanje i fotografisanje.
Uslijedio je uspon prelijepom kosom mahovine, a na njenom vrhu smo napravili pauzu ispod lovačke nadstrešnice.
Poslije pauze od 15-tak minuta smo krenuli prema Havinoj vodi (kratko zadržavanje da naspemo vode) i Kaldrmi, a onda je uslijedio uspon na Šiljke(515 mnv).
Tu smo napravili kratku pauzu, a onda nastavili put prema planinarskoj kući na Vršanima, gdje smo stigli oko 13:20 h.
Na Vršanima su nas dočekali ljubazni domaćini, sa toplim čajem, planinarskom čorbom i gulašom. Svakako tu je bila i hrana iz ranca.
Pješačka tura je trajala oko 4 sata hoda bez pauza.
Povratak sa Vršanima je bio u vlastitoj režiji.
Vrijeme je bilo sunčano, ugodno za pješačenje. Povremeno je duvao jači vjetar. Raspoloženja učesnika odlično. Nepredviđenih situacija nije bilo.
Zahvaljujemo se svim učesnicima na svesrdnoj saradnji i čestitamo na uspiješno savladanoj pješačkoj turi.
Vodiči: Goran Hrvić, Fahrudin Ušćuplić, Ahmet Hukić, Abdulah Mandžo i Aleksandar Cipra).