Prenj: Herac i Vidina kapa

October 17, 2018
October 2018

near Mlake, Federation of Bosnia and Herzegovina (Босния һәм Герцеговина)

Pristup u Tisovicu vodi iz konjičke Bijele gdje se nastavi makadamskim putem za Rapte i Tisovicu. Put je makadamski i nije pogodan osim za terenska vozila posebno na dijelu koji se spušta u dolinu Tisovice. Staza vodi do raskrsnice gdje se jedan krak odvaja za Lupoglav a drugi za Vrutak, Jezerce i Zelenu glavu. Nastavlja se putem kroz kamenitu dolinu Zakantara zaobilazeći Crnoglav da bi se došli do vrha doline Lučine i Mršića dola. Kod raskrsnice koja desno vodi za Lučine a lijevo za Lupoglav i Erač markirana staza se napušta, najprije se spušta u katun Mršića do a onda padinom grebena Vidine kape penje na sedlo. Od sedla vodi vidljiva staza kroz sipar na greben između Herača i Vidine kape. Povratak je istim putem. P.S. Na kraju tracka između Herača i Vidine kapa GPS je pauzirao a nakon toga spojio dvije tačke što je utjecalo na krajnje podatke o nadmorskoj visini itd, ali sve u svemu nije utjecalo na tačnost rute i tracka.