Prenj Crno polje - Obrlin

May 8, 2023
May 2023

near Jezero, Federation of Bosnia and Herzegovina (Босния һәм Герцеговина)

Uspon kreće iz Crnog polja, dokle se dolazi asfaltnim putem iz Konjica do naselja Borci, gdje se skrene na makadamski put za Ruište. Odvajanje za Crno polje je označeno putokazom. Makadamskog puta ima oko 10 km i nije pogodan za niža vozila.
Track u početku kratko slijedi markiranu stazu koja od Crnog polja vodi do planinarske kuće Jezerce. Na mjestu koje je na treku označeno kao "raskrsnica" se odvaja lijevo, te nastavlja djelimično utabanom i nemarkiranom stazom kroz Klanac do sedla između Sivadija i Visina. Ovaj dio staze (označen na treku) je i minski sumnjivo područje pa se savjetuje oprez, te je kretanje na vlastitu odgovornost.
Nakon uspona na sedlo nastaviti dalje prema platou od polica odnosno škrapa koje se nalaze podno grebena Obrlina. Po prelasku platoa slijedi strmiji uspon na greben Obrlina, a odatle laganiji izlazak na sami vrh. Uspon na Obrlin je poseban jer se radi o manje posjećenom dijelu planine. Izvora pitke vode nema.

VAŽNO: Na Prenju postoji opasnost od mina, te se stoga savjetuje kretanje uz pratnju vodiča. Kretanje je na vlastitu odgovornost.