Pre-Alps. Excursió al llac Lioson des de les Mosses

Photo ofPre-Alps. Excursió al llac Lioson des de les Mosses Photo ofPre-Alps. Excursió al llac Lioson des de les Mosses Photo ofPre-Alps. Excursió al llac Lioson des de les Mosses

August 11, 2020
August 2020

near Les Mosses, Canton de Vaud (Switzerland)

Pre-Alps: Lac Lioson (1840 m)
11-8-2020 Sílvia, Huber, Lea, Roger, Montse i Josep

Avui tenim per objectiu fer curta excursió per aquests paratges tant bonics i idíl·lics dels Pre-Alps, que és anar al llac Lioson des del poble les Mosses.

Per poder començar l’excursió deixem el cotxe davant del pàrquing de l’oficina de turisme.

Anem seguint carrers de cases soles fins a trobar una pista que en pendent puja al llac.
No té cap dificultat ni possibilitat de perdre’t. El lloc és un circ de muntanyes Pre-Alpines agrestes algunes i d’altres de fàcil fer. Arribant a mà dreta s’hi troba un restaurant de muntanya tipus refugi. (també s’hi pot dormir). Fem primer la volta al llac amb molta calma i tranquil·litat xerrant i aturant el temps per deixar pas a la contemplació.
Ens quedem a dinar al restaurant de muntanya per degustar plats típics de la zona. Durant el dinar hem pogut contemplar com treballaven quatre gossos pastors conduint un ramat d’ovelles. De debò que val la pena veure-ho!
Baixem i ja algunes de les muntanyes que veiem ja les reconeixem ( le Moleson, le Vanil Noir i d’Ecril)
Resumint una excursió curta, agraïda amb vistes precioses i que dona peu a la comunió amb la natura apta per tots els nivells.