Prat de Cadí. Circular des d'Estana

Photo ofPrat de Cadí. Circular des d'Estana Photo ofPrat de Cadí. Circular des d'Estana Photo ofPrat de Cadí. Circular des d'Estana

March 31, 2024
March 2024

near el Quer Foradat, Catalunya (España)

Ruta circular des de Estana passant per:
- Coll de Pallers (1.0 km)
- Coll de Reineres (2.2 km)
- Coll Roig (3.0 km)
- Prat del Cadí (3.9 km)

Matinal a Prat de Cadí, des d'Estana, amb la particularitat que fem circular, baixant per camí alternatiu a la ruta clàssica.

Pugem pel camí clàssic que surt del parking del coll de Pallers. Nosaltres deixem el cotxe a l'entrada del poble.
Pujada agradable x camí/ corriol. El terreny es cada cop mes rogenc passant pel Coll de Reineres i el Coll Roig.
A partir del Roig la pujada es suavitza molt i el color torna a canviar, per arribar a Prat de Cadí.
Com sempre vistes espectaculars al Cadí. El prat està poc verd, però amb zones encatifades de lila pel safrà bord.
La baixada la fem per pista que amb forta pendent desfà en +/- 1,5 km els 300 m de desnivell.
La pista es desvia cap a l'est del poble x lo que cal deixar pista x seguir corriol a la esquerra, que flanquejant per dintre el bosc, pujant i baixant i creuant 2 rieres que baixen amb força aigua, ens retorna a Estana, a nivell del parking de Pallers.