Prastós - Kastanítsa

February 25, 2024
February 2024

near Prastós, Peloponnese (Greece)

Ευχάριστη διαδρομή με όμορφες εικόνες βλέποντας αρχικά τα αρχοντικά πετρόκτιστα σπίτια των καπεταναίων του Πραστού.
Στη συνέχεια το μονοπάτι κινείται ψηλά με όμορφη θέα τριγύρω κατεβαίνοντας στο ρέμα Μαζιας, που εμείς το βρήκαμε στεγνό δυστυχώς. Τραβαρσαρισμα συνεχόμενο μετά και το ανέβασμα είναι ήπιο, ενώ η υψομετρική γράφεται, και φτάσαμε στο τελείωμα της ανηφορας και συναντάμε το μαντρί.
Μικρή στάση και συζήτηση με τον τσοπάνο, και συνεχίζουμε ακολουθώντας το σημαδεμένο μονοπάτι έως την άσφαλτο.
Εκεί κάνουμε δεξιά επί της ασφάλτου για λίγο και στρίβουμε αριστερά στην εκκλησία που βλέπουμε κι ακολουθούμε τις πλαγιές που είναι καλλιεργημένες από καστανιές, και κατεβαίνουμε κάπως ανορθόδοξα ανάμεσα τους φτάνοντας στα πρώτα σπίτια της Καστάνιτσας, και στην συνέχεια μέσω του πλακόστρωτου φτάνουμε στην πλατεία.
Έτσι έχουμε κερδίσει αρκετή απόσταση σε σχέση με άλλες καταγραφές.
Σημ.υπαρχει και η δυνατότητα να κάνουμε αριστερά στην άσφαλτο μετά το δάσος, κι από εκεί να φτάσουμε στο χωριό.