Pradera de Pineta - Cascades de la Larri - Cascada del Cinca - Vall de Pineta

Photo ofPradera de Pineta - Cascades de la Larri - Cascada del Cinca - Vall de Pineta Photo ofPradera de Pineta - Cascades de la Larri - Cascada del Cinca - Vall de Pineta Photo ofPradera de Pineta - Cascades de la Larri - Cascada del Cinca - Vall de Pineta

August 17, 2022
August 2022

near Espierba, Aragón (España)

Dia: Dilluns 15 d’agost de 2022 (per la tarda).

GPS: Garmin Forerunner 735 xt

Circular des del Pàrquing de Pineta per veure cascada de la Larri, després ens desviem cap a la cascada del Cinca (tornem pel mateix lloc) i la tornada és per la Vall de Pineta.

La ruta la vam fer per la tarda i el pàrquing era gratuït. Si es va pel matí, estarà ple i és de pagament (per tenir en compte).

Iniciem la ruta des del pàrquing de Pineta i ens dirigim cap a les cascades de La Larri en continu ascens per una sendera en molt bon estat, principalment formada per escales. Anem contemplant els diferents salts d’aigua del riu La Larri fins arribar a dalt, al mirador de La Larri que a banda de veure la cascada, també tens unes vistes espectaculars.

Després ens vam dirigir cap a la cascada del Cinca, primer agafant la pista de baixada i ens desviem per una sendera ben indicada que ens portarà als peus de l’espectacular cascada. Aquest tram és en continua ascens i es fa pesat, però paga la pena arribar fins al final, ja que veus la immensa caiguda d’aigua. Aquí tornem a agafar la senda per on hem vingut fins a arribar a la pista, que l’agafarem per tornar fins al pàrquing.

Ruta curta i espectacular!