Photo ofPradera de Ordesa - Cascada del estrecho - Gradas de Soao i Cola de Caballo - Pradera de Ordesa Photo ofPradera de Ordesa - Cascada del estrecho - Gradas de Soao i Cola de Caballo - Pradera de Ordesa Photo ofPradera de Ordesa - Cascada del estrecho - Gradas de Soao i Cola de Caballo - Pradera de Ordesa

August 14, 2020
August 2020

near Torla, Aragón (España)

La ruta comença als prats d'Ordesa, allà s'hi arriba en un autobús, depenent de l'època de l'any es permet l'accés amb cotxe, des de Torla. El camí és agradable, relativament fàcil, no té un desnivell massa exagerat, potser la part més "dura" és el tros de les Gradas de Soao, on el camí és més estret i la pujada més forta.
Val molt la pena, el paisatge és preciós, mentre pugem va canviant, des de les fagedes, passant per boscos de pi negre i praderes subalpines.
El recorregut és llarg per la distància, uns 19 quilòmetres en total, com que ens trobem en un parc nacional està molt ben senyalitzat. Cal recordar sempre respectar l'entorn, generar el mínim de residus, recollir-los si en fem i en aquest cas respectar la normativa de l'espai protegit, com per exemple no sortir dels camins senyalitzats.