Photo ofPOVLEN Smiljevo polje - Zarožje (Roge) - Baratski ridovi - Oab 1072 mnv- Smiljevo polje Photo ofPOVLEN Smiljevo polje - Zarožje (Roge) - Baratski ridovi - Oab 1072 mnv- Smiljevo polje Photo ofPOVLEN Smiljevo polje - Zarožje (Roge) - Baratski ridovi - Oab 1072 mnv- Smiljevo polje

April 20, 2024
April 2024

near Tejići, Central Serbia (Serbia)

Kružna staza koja je nadogradnja treka silvan.team. Zadatak je bio pronalaženje puteva kojima se izbegava deonica koja ide asfaltnim putem i u tome smo u potpunosti uspeli.

Najpre bih skrenuo pažnju svima koji žele da idu ovom stazom da moraju biti u odličnoj kondiciji i spremni da odgovore na tehničke zahteve koji su dosta visoko postavljeni.
Ova staza je veoma atraktivna. Roge su stenoviti zupci koji se nalaze u selu Zarožje i do njih smo stigli nakon naizmeničnog spuštanja i penjanja od Smiljevog polja. Spuštanje je veoma sporo i morate biti maksimalno oprezni. Na kraju te deonice vas čeka kanjon reke Rogačice, reke koju smo preskakali više puta da bismo posle toga posetili vodenicu.
U povratku isto kanjonom reke vas nakon izlaska iz kanjona čeka veoma strm uspon na greben Baratskih Ridova. I to je kraj tehnički zahtevnog dela staze.

Nakon toga smo posetili domaćinstvo (064 272 3949. Baratovic Grozdan, sin Proko ima prodavnicu na Pasnoj Ravni), kupili odličan med i malo predahnuli.
Preostalo je još da se popnemo na Oab i taj deo je lagano realizovan jer nismo hteli da pratimo originalni trek.
Nakon silaska smo nastavili deonicom asfaltnog puta (oko 1 km) i posle toga skranuli na makadamski koji nas je doveo do početne tačke.

Učesnici: Vesna, Sanja, Kaja, Vladan, Danijel, Ivan, Zoki, Paja i Aca.