Pourí: Παλιά Μιτζέλα και επιστροφή

October 29, 2022
October 2022

near Pourí, Thessaly (Greece)

Πουρί - Γεφύρι Διακουμή - Παλιά Μιτζέλα
Διαδρομή ιδιαίτερου φυσικού κάλλους σε πέτρινα γκαλντερίμια και πανέμορφο δάσος από φυλλοβόλα δέντρα!!!
● Σε πολλά σημεία η σήμανση δεν είναι ευδιάκριτη λόγω πυκνής βλάστησης και πτώσης κορμών...
● Προσοχή! Μετά το ρέμα 2, όπως φαίνεται στις φωτογραφίες, λόγω πυκνής βλάστησης, χάσαμε το μονοπάτι και ανεβήκαμε αριστερά. Καλό είναι στο σημείο αυτό να ακολουθήσουμε τη διαδρομή της επιστροφής (δεξιά).
Σημαντική Σημείωση: Oι δημιουργοί του αρχείου δεν φέρουν καμία ευθύνη για την χρήση των στοιχείων που δημοσιεύονται. Παρότι έχει γίνει προσπάθεια για τον έλεγχο της αξιοπιστίας των δεδομένων δεν μπορούμε να αποκλείσουμε την πιθανότητα του λάθους. Η καταγεγραμμένη διαδρομή ενδέχεται να είναι εκτός μονοπατιού. Επίσης ενδέχεται να έχει μικρή απόκλιση από την πραγματικότητα λόγω κακής λήψης του σήματος. Οι χρήστες πρέπει να έχουν υπόψη τους ότι κανένα ηλεκτρονικό εξάρτημα δεν μπορεί να αντικαταστήσει τις παραδοσιακές τεχνικές προσανατολισμού και κίνησης στο βουνό (χάρτης, πυξίδα).