Poupehan en Corbion tegengestelde route

Photo ofPoupehan en Corbion tegengestelde route Photo ofPoupehan en Corbion tegengestelde route Photo ofPoupehan en Corbion tegengestelde route

September 10, 2023
September 2023

near Poupehan, Wallonia (Belgique)

De oorspronkelijke route (Poupehan en Corbion) konden wij niet beginnen omdat er een VTT route was uitgezet en de fietsers met flinke vaart het smalle pad naar beneden kwamen. Er toen maar voor gekozen de route tegen gesteld te gaan lopen. Eenmaal op de terugweg waren er toch nog fietsers bezig met de route echter het leverde gelukkig geen problemen op voor ons en onze honden.
De app gaf op een gegeven ogenblik aan dat we van de route af waren, dus even een stuk terug, daar het bospad in. Een zeer lastig en stijl pad met veel wortels en stenen. Later zie ik op de app dat we weer niet op de groene route zaten en toch het andere pad moesten nemen. Zeer vreemd. Door de keuze van het bospad en het zeer warme weer (30 °) heb ik de classificatie "moeilijk" gegeven. Het is feitelijk deels route 13 maar dan dus tegengesteld. Doordat de app niet op pauze is gezet bij het picnic uitzicht punt is de route minstens 1,5 km korter dan aan gegeven.