Pouhon

September 30, 2019
September 2019

near Pouhon, Wallonia (Belgique)

Combinatie van 33482398 & 38308884 (met hier en daar een kleine aanpassing)
Zeer leuke wandeling door een prachtige streek. Voor de fotografen onder ons zijn er ontzettend veel prachtige locaties. Zeer veel afwisseling over leuke paden zonder al te veel asfalt. Jammer genoeg moet je op het einde over die vreselijk brede verharde paden, daarom is het beter om de track in tegenwijzerzin te lopen.
Er is maar 1 plaats waar het pad volledig is verdwenen. In wijzerzin, loop je rond km 10 recht op een bos af met links een verwilderde vlakte, hier heb je 2 opties. Ofwel gewoon het pad door het bos volgen en zo terug op de track komen, ofwel links gaan en je eigen pad zoeken. Het pad is volledig verdwenen en je moet, over grote afstand, door doornstruiken, iets verder is het pad volledig versperd met omgevallen sparen. Enkel voor de echte avonturiers. In tegenwijzerzin kom je op een zeer mooie open plek in het bos waar je zeer scherp naar rechts moet over een klein stroompje, hier volg je best een breed bospad.
Er is voldoende parking in de buurt van de kapel.