Ποταμός Αλευράς - Φαράγγι Νήσσας - Αγ. Βάρβαρος

Photo ofΠοταμός Αλευράς - Φαράγγι Νήσσας - Αγ. Βάρβαρος Photo ofΠοταμός Αλευράς - Φαράγγι Νήσσας - Αγ. Βάρβαρος Photo ofΠοταμός Αλευράς - Φαράγγι Νήσσας - Αγ. Βάρβαρος

2086
August 14, 2021
August 2021

near Loutráki, West Greece (Greece)

Μπήκαμε στο Ποτάμι από το Γεφύρι στο δρόμο Αμφιλοχίας - Βόνιτσας. Ακολουθήσαμε ανάποδα την ροή του ποταμού μέχρι τον μεγάλο καταράκτη στα Λουτρά Τρύφου. Βγήκαμε απο το ποτάμι από μονοπάτι στα αριστερά για να επισκεφτούμε το Εκκλησάκι του Αγ. Βάρβαρου και την ιαματική πηγή των Λουτρών. Το μέρος είναι ειδυλλιακό αλλά τα Λουτρά δεν λειτουργούν και οι εγκαταστάσεις είναι εγκαταλελειμένες και ρημαγμένες.
Στην συνέχεια ακολουθήσαμε πλακοστρωμένο μονοπάτι με κατευθυνση προς το φαρράγγι. Η διαδρομή ακολουθεί το φαράγγι απι ψηλά και είναι πανέμορφη. Μετα την σιδερένια γέφυρα το μονοπάτι σταματάει και μπαίνουμε ξανά στο ποτάμι μέχρι τον καταρράκτη οπου και υπάρχει αδιέξοδο.
Γυρνάμε λίγο πιο πίσω και ανεβαίνουμε την σάρα στα δεξιά μέχρι και τον αγωγό ύδρευσης. Ακολουθούμε τον αγωγό μέχρι να συναντήσουμε ξανά το ποτάμι το οποίο περνάνε για να ανέβουμε στο εκκλησάκι της Παναγιάς Ελεούσας που είναι κτησμένο μεσα στο βράχο.
Στη συνέχεια ακολουθούμε μονοπάτι και χωματόδρομο μέχρι να βρούμε ξανά το ποτάμι κοντά στο εγκαταλελημένο εκτροφείο ψαριών που χρησιμοποιουσε τα νερά της πηγής που βρίσκεται κοντά. Ακολουθούμε ξανα την κοίτη του ποταμού μέχρι και την βρυση της Νήσσας όπου και σταματάει η πορεία μας. Το ποταμι κατά τους καλοκαιρινούς μήνες στο τελευταίο κομμάτι της διαδρομης χάνει τα νερά του καθώς κινούνται υπόγεια, μπορεί κάποιος να τα συναντησει ξανά πιο ψηλά.