PORTS de BESEIT. Barranc de Caramella.

Photo ofPORTS de BESEIT. Barranc de Caramella. Photo ofPORTS de BESEIT. Barranc de Caramella. Photo ofPORTS de BESEIT. Barranc de Caramella.

December 4, 2021
December 2021

near Regués, Catalunya (España)

Un dia molt ventós i fred ens ha fet canviar els plans que teníem per avui... per sort anem amb en Jordi Bustos, autor de la guía " Itineraris pels Ports. En cotxe i a peu" de l'editorial Prames i, per tant, bon coneixedor de la zona. Desprès de fer el pic de la Barcina, ens ha proposat d'anar al barranc de la Caramella, un indret que no coneixiem.

Hem deixat el cotxe en un pàrquing al final d'una pista de terra. Al principi seguim una pista (tancada al trànsit) fins arribar a les envistes de la Casa Carvallo per agafar un corriol que ens aproparà al barranc de la Caramella, que aquests dies porta aigua de les darreres pluges. Fàcilment arribem a un parell de rescloses. A partir d'aquí el camí es "complica", i cal ajudar-se d'algunes branques per superar alguns esglaons rocallossos. Arribarem a un parell de bonics saltants d'aigua que justifiquen l'esforç de pujar fins aquí.
El retorn es fa pel mateix camí.

PictographPhoto Altitude 980 ft

Inici. Pàrquing final de la pista.

PictographIntersection Altitude 804 ft

PictographRiver Altitude 884 ft

• Photo of Jorditoms
    Jorditoms Dec 7, 2021

que lindo entorno! y esas cascadas de agua ! waho!! impresionante! hasta la ranita me gustó! jaja

no pero en serio que lindo lugar! un abrazo

• Photo of chus59
    chus59 Dec 8, 2021

Els Ports son una pasada!! Tiene mucha variedad de ambientes, y vale mucho la pena.