Πορταριά μονοπάτι Κενταύρων - Μακρυνίτσα - Σταγιάτες - Πορταριά. Κυκλική

Photo ofΠορταριά μονοπάτι Κενταύρων - Μακρυνίτσα - Σταγιάτες - Πορταριά. Κυκλική Photo ofΠορταριά μονοπάτι Κενταύρων - Μακρυνίτσα - Σταγιάτες - Πορταριά. Κυκλική Photo ofΠορταριά μονοπάτι Κενταύρων - Μακρυνίτσα - Σταγιάτες - Πορταριά. Κυκλική

2009
March 26, 2022
March 2022

•   4.3 1 review

near Portariá, Thessaly (Greece)

Πορταριά μονοπάτι Κενταύρων - Μακρυνίτσα - Σταγιάτες - Πορταριά. Κυκλική

Αρκετά όμορφη διαδρομή, το μονοπάτι Κενταύρων υπέροχο αλλά μετά το μονοπάτι δεν είναι καλά καθαρισμένο και δεν έχει καλή σηματοδότηση. Από Μακρυνίτσα και μετά είναι καλύτερα. Η διαδρομή έχει ίσως ένα μικρό λάθος (γύρω στα 50m) λίγο μετά το μονοπάτι των Κενταύρων, χωρίς όμως να υπάρχει πρόβλημα στην πορεία του ορειβάτη.
Στην Μακρυνίτσα πήγαμε βόλτα μες στο χωριό και είναι περασμένο στη χάραξη της διαδρομής. Γενικά έχει αρκετό χωματόδρομο κ δρόμο η διαδρομή, αλλά είναι πολύ καλή επιλογή για να γνωρίσεις τα συγκεκριμένα χωριά.

• Photo of anna drizou
    anna drizou Aug 22, 2022

Κάναμε αυτή την διαδρομή και μπερδευτήκαμε κι εμείς στο σημείο που περνάει απέναντι από τον χωματόδρομο ενώ φαίνεται ότι από εκεί πάει...το σωστό σημείο είναι ελάχιστα μέτρα πιο πριν όπου υπάρχει και κόκκινο σημάδι.

• Photo of aik007
    aik007 Sep 10, 2022

δεν τα καταφέραμε, μετά από 2,5km αφού περάσαμε το ρέμα δεν μπορέσαμε να συνεχίσουμε λόγω των πολλών κλαδιών που έκλειναν το μονοπάτι. Μπορεί να κάναμε λάθος. Προσοχή στα σκυλιά στην περιοχή της εκκλησίας, δεν φάνηκαν πολύ επιθετικά αλλά ποτέ δεν ξέρεις

• Photo of anna drizou
    anna drizou Sep 11, 2022

Πράγματι μπερδευτήκαμε κι εμείς εκεί πρόσφατα, αλλά επειδή κάναμε λάθος. Ευτυχώς όμως βρήκαμε το σωστό σημείο και θα ήθελα να το επισημάνω πάλι. Παρατηρήστε στο λινκ που θα σας στείλω το σημείο της όγδοης φωτογραφίας. Ακριβώς εκεί είναι το μονοπάτι κι όχι ελάχιστα μέτρα πιο πάνω που οδηγεί σε βλάστηση που χρειάζεται να περάσεις έρποντας...
    Ελπίζω να βοήθησα τον επόμενο που θα πάει!!!