Πορταρια - Δρακεια - Χανια

November 4, 2018
November 2018

near Portariá, Thessaly (Greece)

Πορταρια - Δρακεια - Χανια

• Photo of Haris Vadivoulis
    Haris Vadivoulis Nov 4, 2018

Η διαδρομη ξεκιναει απο την πλατεια της Πορταριας ακολουθωντας τα σημαδια και τις πινακιδες προς Δρακεια.
    Η σημανση γενικα ειναι πολυ καλη και δυσκολα θα υπαρξει προβλημα προσανατολισμου.
    Ακολουθουμε λοιπον το μονοπατι που αρχικα  πηγαινε σχεδον λ παραλληλα με τον κεντρικο δρομο (λιγο παραπανω) μεχρι ενα σημειο οπου ανηφοριζουμε σε ενα λοφο και η βλαστηση αραιωνει.
    Εκει το μονοπατι θελει προσοχη στα κοκκινα σημαδια διοτι ειναι ευκολο να μπερσευτουμε για λιγο (το μονο σημειο ισως).
    Συνεχιζοντας κατηφοριζουμε ακολουθοντας παντοτε τα κοκκινα σημαφια και βγαινουμε σε αγροτικο δρομο οπου ακολουθουμε και υστερα σε μονοπατι που οδηγει σε ρεματια.
    Εκει θα συναντησουμε και ταμπελα για χανια αλλα στη συγκεκριμενη διαδρομη δεν την ακολουθησαμε αλλα μπηκαμε μεσα στο χωριο.
    Μεχρι εκεινο το σημειο εχουμε περπατησει γυρω στις 2 ωρες και 40 λεπτα.
    Μπαινοντας στη Δρακεια με το που φτανουμε πρωτα σε δρομο με ασφαλτο ανεβαινουμε προς τα αριστερα σε μια εκκλησια.
    Εκει εει σημανση και αρχικα την ακολουθουμε μεχρι που βλεπουμε μια πινακιδα που γραφει προς αγιο Λαυρεντιο και εμεις κατευθυνωμαστε απ την αλλη και παντοτε ανηφορικα μεσα απο διαφορα γκαλντεριμια του χωριου.
    Στη συνεχεια μπαινουμε στον κεντρικο δρομο αρχικα ο οποιος κατευθυνεται προς Χανια .
    Απο αυτο το σημειο και υστερα κατευθυνομαστε μονο ανηφορικα και στον 3ο χωματοδρομο που συναντουμε (θα τον δουμε στα αριστερα μας) τον ακολουθουμε.
    Απο εκει και περα ανηφοριζουμε σταθερα σε αυτο το χωματοδρομο μεχρι να φτασουμε στα Χανια.
    Αν και δεν ειναι μονοπατι αλλα αγροτικος δρομος το τοπιο δεν παυει να παραμενει πανεμορφο και η πεζοπορια πιο ομαλη και ξεκουραστη αν και με περισσοτερες στροφες.
    Μετα απο 1:40 ωρες περπατημα απ τη Δρακεια φτανουμε πλεον στα Χανια.