Porrera-coll dels Masos-coll Major-Porrera

Photo ofPorrera-coll dels Masos-coll Major-Porrera Photo ofPorrera-coll dels Masos-coll Major-Porrera Photo ofPorrera-coll dels Masos-coll Major-Porrera

October 8, 2016
October 2016

•   3.3 1 review

near Porrera, Catalunya (España)

Viewed 1938 times, downloaded 119 times

NOTA: Si voleu veure totes les meves rutes per la zona del Priorat podeu escriure al cercador de rutes (Cerca rutes ó explora): "prioratjsp" i us apareixeran totes.

Excursió circular pels costers de Porrera on gaudirem d'una passejada per les vinyes, tot contemplant el poble a mesura que ens enfilem i passant pel coll dels Masos i pel coll Major.
L'excursió comença al costat del poliesportiu i després de seguir una pista s'enfila de valent per un bonic camí fins el coll dels Masos i després segueix una pista que planeja fins arribar a la carretera al coll Major. Sense tocar la carretera baixarem directament al fons de la vall per un camí que més endavant es converteix en pista, surt novament a la carretera que seguim uns cent metres per seguir baixant per un corriol fins al punt inicial.
En total, sense aturades, son dues hores i mitja aproximadament de caminar, però la durada total pot ser molt superior, tot depen de la contemplació panoràmica.
Després ens podem perdre per dins del poble de Porrera tot buscant i contemplant els 14 rellotges de sol que hi ha.
També podeu seguir aquest itinerari i d'altres a:

Gir a l'esquerra

Creuar la pista i seguir a l'esquerra

Gir a la dreta

Coll dels Masos

Coll Major

Carretera

Gir a l'esquerra

• jpujols1816 Mar 30, 2018

Es una ruta entre vinyes ben cuidades. La vista sobre la serralada de Montsant i Porrera a la vall perment un bell espectacle.