Poros Trail 3

December 10, 2023
December 2023

near Póros, Attica (Greece)

Poros Trail 3: Το μονοπάτι προς το Φάρο
Φιλική για Οικογένειες Πολιτισμική/Ιστορική Αξία
●Περιγραφή
Περπατήστε προς τον εντπυωσιακό Φάρο της Ντάνας μέσα από την ενδχώρα του Πόρου
Ξεκινώντας από τον οικισμό Πέρλια, η γραμμική διαδρομή 3 φτάνει μέχρι τον Γερολιμένα και τον φάρο Ντάνα, προσφέροντας και τη δυνατότητα να γυρίσει ο πεζοπόρος από τη διαδρομή 3Α δημιουργώντας μια κυκλική πορεία. Ξεκινώντας δίπλα στη θάλασσα η διαδρομή αφήνει πίσω της τον οικισμό για να ανηφορίσει μέχρι τον δασικό δρόμο, ακολουθώντας ρεματιά και προσφέροντας θέα προς τον Ναύσταθμό και τον οικισμό της Σφαιρίας. Ακολουθεί για λίγο τον δασικό δρόμο και μετά συνεχίζει ν ανηφορίζει σε μονοπάτι μέχρι τη θέση Καμάρα, περνώντας από συστάδες πεύκων, ελαιώνες και μια πληθώρα από αρωματικά φυτά και θάμνους, με θέα που φτάνει μέχρι τα Μέθανα και την Αθήνα. Στη συνέχεια κατηφορίζει προς τον γραφικό κολπίσκο του Γερολιμένα για να ακολουθήσει το χτιστό μονοπάτι του φαροφύλακα μέχρι τον φάρο Ντάνα, ένα αξιόλογο κτίσμα του τέλους του 19ου αιώνα, με ενδιαφέροντα για το είδος του αρχιτεκτονικά στοιχεία, που αποτελεί σημαντική ιστορική μονάδα του Ελληνικού Δικτύου Φάρων.