Ponijerska zimska šetnica

January 13, 2021
January 2021

near Podborje, Federation of Bosnia and Herzegovina (Босния һәм Герцеговина)

Kružna tura: Raskrsnica - Meljić - Debelo brdo (1200 mnv) - Tisa - Dugo javorje (1214 mnv) - D. Močila - Medena dolina - Ponir (1072 mnv).
Na Ponijere se dolazi asfaltnim putem: Kakanj - Zgošća - Tršće - Paočine - Vrhevlje - Ponijeri, 20 km.
Staza je lagana, idemo blago uzbrdo, cestom prema Zavidovićima. Na Meljiću skrećemo desno, pored zadnje vikendice na Debelo brdo. Nakon toga sljedi blago spuštanje pa prijeko do Tise gdje se nalazi usamljena vikendica. Dalje se penjemo prema Oglavku pa skrećemo desno na vrh Dugog javorja. Spuštamo se sa desne strane vikendica na proplanku do donjih vikendica gdje se nalazi otvorena koliba idealna za odmor. Nastavljamo spuštanje do ceste "Močila-Opaka ravan", idemo lijevo prema Močilima i spuštamo se na glavnu cestu koja dolazi iz Kraljeve Sutjeske na Ponijere. Idemo desno, lagano uzbrdo, pored restorana "Medena dolina" na Ponir gdje se nalazi dno skijaške staze a u blizini je i raskrsnica gdje smo ostavili auto.

PictographCar park Altitude 3,517 ft

Skretanje za Debelo brdo i Tajan

PictographTree Altitude 3,810 ft

Dolazak iz pravca Tisa-Oglavak-Dugo javorje

Pored nje sa desne strane...

PictographPicnic Altitude 3,907 ft

Ne znam kome pripada ali svaka čast !!!