Photo ofPonijeri: Raskrsnica-Medena dolina-kapelica-Sošica-Dugo javorje-Tajan-Meljić-Ponijeri Photo ofPonijeri: Raskrsnica-Medena dolina-kapelica-Sošica-Dugo javorje-Tajan-Meljić-Ponijeri Photo ofPonijeri: Raskrsnica-Medena dolina-kapelica-Sošica-Dugo javorje-Tajan-Meljić-Ponijeri

January 21, 2023
January 2023

near Podborje, Federation of Bosnia and Herzegovina (Босния һәм Герцеговина)

Ponijeri su vikend naselje udaljeno od Kaknja 20 km, asfalt. Parking na raskrsnici pri silasku u Ponijere.
Opis ture:
Krećemo sa raskrsnice (1070 mnm) prema Medenoj dolini tj Vukanjskom gazu (1000 m nv), odakle se, sa ceste prema Kr.Sutjesci, uspinjemo na Sošicu, gdje se nalazi kapelica. Spuštamo se pored vikendice sa sjeverne strane i šumom penjemo na sami vrh u šumi, Sošica (1209 mnm). Nastavljamo grebenom kroz šumu spuštajući se blago prema sjeverozapadu, skrećući strmo lijevo prema zadnjoj vikendici u Močilima. Ne silazimo do nje već se blago penjemo do gornjih vikendica i travnatim livadama do vikendica na Dugom Javorju. Šumom se penjemo na sami vrh Dugo Javorje (1214 mnm) i onda, opet kroz šumu, silazimo na livadu Tise. Dolazimo na markiranu stazu koja preko Debelog brda (1200 mnm) vodi na Tajan. Ispod samog vrha Tajana silazimo sa markirane staze, desno i strmo penjemo sa istočne strane na vrh Tajan (1297 mnm). Sa vrha silazimo, južnom stranom i vraćamo istom markiranom stazom na Debelo brdo, pa na Meljić. Na kraju se vraćamo cestom na Ponijere, gdje smo parkirali auto.

PictographCar park Altitude 3,688 ft

Lijevo Zavidovići, desno Medena dolina-Mehorić-Lipnica-Nažbilj-Kraljeva Sutjeska